Goncaaaa Benim kalbimde ritim bozukluğum var sol tarafa neredeyse hiç yatamadım hep sağa tarafıma yattım 29. haftadayım son iki haftadır nefes darlığı da başladığı için mecbur kalp ilacı kullanıyorum biraz biraz sola yatabiliyorum şu an ilaç sayesinde ama sanıldığı gibi sağa tarafa yatmak korkunç bir şey değil doktorumla bu konuyu özellikle konuştuk. Sağa da yatabilirsin sola da yatabilirsin sen nasıl rahat edeceksen öyle yatabilirsin dedi. Önemli olan senin rahat etmen sen rahat edersen zaten bebeğinde rahat edecektir dedi. Sadece sırt üstü yatarsan rahim genişlediğinden içerde vücuduna baskı yapar kan akışını biraz yavaşlatır ama sırt üstü yatsan bile bir baskı olursa zaten dönmek istersin uyanırsın dedi. Benim doktorum çok iyi çok memnunum her şeyi mantıklı şekilde açıklar içimi rahatlatır her zaman önemli olan mutlu ve rahat bi anne sen mutlu rahat olursan bebeğin de mutlu ve rahat olur diyor.