Merhaba 32 haftalik hamileyim doktorum olabildigince sol tarafina yat saga yatma dedi damar sıkisiyormus falan netten arastirdim kimi doktorlar yatabilirsiniz dio ama doktorum oyle deyince hep sola yatmaya basladim ama artik uykular zehir olmaya basladi sol tarafimin agrisinsan uyuyamiorum saga doneyim diorum ya bisey olursa diye korkumdan yine sola donuyorum siz nasil yatiorsunuz doktorunuz ne dedi nolur Cevap verin 😔