Zynpozl yetis_hanife_67 33 haftalık iken 2100 gr dedi doktorum ve gayet iyi haftasıyla uyumlu dedi bence sizinkide iyi
yetis_hanife_67 Zynpozl öyle de şimdi bi de özel hastanenin doktoru dedi detaylı şekilde inceledikten sonra dedi ister istemez içime kırt düşmüyo degil doktor 1 haftadan bişi olmaz korkma düzelir toparlarsınız dedi ama annelik işte hemen korku endişe😔😔
Zynpozl yetis_hanife_67 haklısınız tabii ama stres yapmayın güzel düşünün sonuçta o da hissediyor… inşAllah bir sonraki kontrolde herşey yoluna girer daha güzel şeyler duyarsınız içinizi ferah tutun
DDT yetis_hanife_67 Benim cicibebe ve süt ürünleri çok tükettiğim aylarda çok kilo alıyordu bebeğim. Tabii ben de…😃 Ben zaten kilo almak istediğim için sıkıntı olmadı, deneyebilirsin 🤷🏼♀️
haziranin25i yetis_hanife_67 kilo harici sağlığı yerinde 🤗 annem 2500 doğmuş ben 2850 doğmuşum belki de genetiktir 🤷🏻♀️ sizinde sağlığı yerindeyse gelişimi tam zamanında gidiyorsa 300 gram eksik doğsun 🌺