arkadaşlar allah aşkına bi burun spreyi önerin sadece okyanus suyu kullanın diyorlar sterimar aldık en iyisi bu dediler ama hiçbir işe yaramıyor akıyo gidiyo kafayı yicem artık boğuluyor gibiyim uyuyamıyorum gram nefes alamıyorum. otrivine burazin gibi spreyleri kullanmayın diyorlar sizler ne kullanıyorsunuz ???