Naazz 29 yaşındayım 2. hamileliğim. 2.yi hiç düşünmemize rağmen sürpriz yaptı bize kızım ☺️ Oğlum 4 yaşında olacak 2 ay sonra
Hamileyimasy Gebeliğim ama üç çocuklu oluyorum 26 yaşındayim bir kızım vardı şimdi iki oğlum oluyor ❤️
Eflalhuma 30 yaşındayım 2 kızım war biri 6 digeri 2 yaşında şimdi 6 aylık hamileyim oğlum olucak nasipse 2 yaşındaki kızım cok yaramaz biraz zor oluyo 😀
47zeynep47 burcu1225 bende3.ye hamileyim inşallah ilki 7ye girecek kız ikincisi 6ya erkek suanki gebeligmde 9+5 oldum gebeligmde riskli hareket etmemek ayağa kalkmam grrekiyir iki çocuklada olmuyor tam okul çağı durmuyolar elhamdülillah istemeden spirallle hamile kaldım Rabbim nasib etse hayirlisiyla bebişim i alsam kucagima
N_A_Z_L_I_M 47zeynep47 Bende 3.hamileyim 16+ 4 oğlum 7 kızım 6yaşında benim yaşım 32 Bende de spiral vardı cikarttirdim isteyerek oldu hamilelik
momteacher burcu1225 3.ye hamileymişsin, daha ne kadar tecrübeli olabilirsin canım seni ne bekliyor herşeyi biliyorsundur😂esas biz sana soralım, 2.ye hamileyim bizi neler bekliyor 😂 tek çocuk hiç çocuk diyorlar doğru mu?
burcu1225 momteacher 2 çocukla.cok rahatım şükür 3 te sıkıntı var cnm bence doğum yaptımda 1 yaşındaki yürümeye başlıyor zor zamanlar 6 yaşındaki oğlum 1 sınıfa başlıcam okul zamanı ders filan zor olucak
47zeynep47 N_A_Z_L_I_M benim.hala takılı ve gebeliğim riskli dua edin lütfen spirali çıkarmakta riskli takılı kalması da rsikli bu riskle kalamicam bu seferki kontrolde gittiğimde çekmelerini isticem 25 yaşındayım erken yaşta anne oldum iki çocuktan da bişey anlamadım üst üste geldikleri için bunda kendime vakit ayırmak istiyorum❤️🤲
Mertimm burcu1225 Bebek gelene kadar kızınız olgunlaşıyor . Bizimki şimdiden Bebek uyutmalara başladı . Gerçekten ablalık olgunluğu geliyor . ☺️
124800 Bende 33 yaşındayım 3. Hamileligim kızım 12 olacak oğlum 10 ve 33 haftalik hamileyim baya bir ara verdim bakalım rahata alıştıktan sonra nasıl olacak😊
Srnysl burcu1225 ben 26 yaşındayım biri 5 biri 3,5 yaşında iki kızım var üçüncü gebeliğim oğlum olacak nasipse 32 haftalık hamileyim çok zor bir süreç beni bekliyor
Tugba1421 burcu1225 benimde 3.gebeligim 11 yaşında oğlum 8 yaşında kızım var 26+1 haftalık hamileyim oğlum olacak insaAllah 30 yaşındayım
N_A_Z_L_I_M 47zeynep47 Dualarım seninle canım sağlıkla kucağına alırsın bebeğini inşallah.Spiral varken bende korkuyordum kalırsam diye birde spiral ağrı yapıyordu bende. Benimkilerde üst üstte oldular hiç birşey anlamadım zorlandım endişelerimle geçti hamileliğim oğluma çok vicdan yaptım hakkına girdiğimi filan düşünüp durdum.Çok şükür şimdi arkadaşlar birbirlerine.O yüzden bu bebeği istedik tadını çıkararak büyütmek istiyorum Rabbimin izniyle