burcu1225 ben 27 yaşındayım 3 çocuğum olucak biri 6 yaşında biri 1 yaşında ikiside erkek 6.1 hamileyim yeni benim gibi olan var mı nasıl bi süreç beni bekliyor
burcu1225 3prensesannesii inşallah benimde kız olur 2 erkekten sonra kız istiyorum önce sağlık tabikide
Memmedli burcu1225 Allah bağışlasın. Benimde hedefim 3 ama daha 2 ciye hamileyim. 14 haftalık. İlki oğlan bunuda doktor 70% kız dedi. İnşallah kesin gormuştur. Bi kızım olsun cok ısterım . Ben kenara babası daha cok istiyo. Hu erkeklerde oğlan diye tutdurur. Ama kızı daha cok sever😑
Nduru burcu1225 29 yasimdayim kizim 2bucuk yasinda 19 haftalik hamileyim. Sezaryen olmasaydim daha erken olsun isterdim. Sizinki guzel olmus ya son ikisi cok guzel anlasirlar🤩
Merakliana burcu1225 cnm 28 yasındaym 4 yaşında ve 16 aylık oğlum var. 8 aylık hamileym. 2. Biraz hareketli oldugu için hamilelk yorucu geciyor onun dısında herşey cok güzel 🥰
Haticeyuce31 burcu1225 bende 23 yaşındayım 2. Ye hamileyim canm 2 yasinda oglum var simdi 13+5 haftalik hamileyim oglum biraz hareketli yaramaz ondan kaynaklı zor oluyor sanki bazen bide bunda hemen gobegim falanda çıktı ama onun dışında bi skntim yok hamd olsun