Kaderkorkmaz Evime yakın diye yaklaşık 3-4 farklı doktora randevu aldım. Bir tanesinde bile doktorun kendisini göremedim, hep asistanları vardı. Onlara da ben güvenemedim. Zaten birçok test için “burada yapılmıyor, Zeynep Kamil’de yapılıyor” dedikleri için de ben yol yakınken başladım Zeynep Kamil’e. Orda Doç. Bile olsa doktor oralarda oluyor, yanlarında asistan yardımcı oluyor. Genel anlamda aşırı ilgililer hem doktorlar hem çalışanlar. İlhan Varank’ın normal çalışanları bile suratsız, hayattan bezmiş gibiler.