khayalazeyd benim bi ara karnımda aşırı kasılma vardı yani kasılma geçmemişti 3 saat boyunca. Uzun sürünce doktoruma sordum baskı varsa acile gitmemi önermişti. Ama sende kasılma yoksa acil bi durumun yok bence tek başına baskı çok önemli olduğunu sanmıyorum. Ben kasılmadan dolayı acile gittiğimde magnezyum içmediğim için olduğu düşünüldü ama açılma var mı diye de kontrol de edilmişti