Merhaba ben 31 haftada gittim 1850 gr dı 200 gr fazlası var dedi gebelik şekeri çıktı haftaya bidaha gidiceğim hap kullanamıyorum bebekten dolayı ünsilin verdi ama oda sanırım Miğdeme dokunuyor sürekli miğde bulanma hissi son ayım artık şubat 1 de doğum allah izin veirirse tüm anne adaylarına allah yardımcı olsun son ay zormuş 🥲