mrs_elisah doktorunuz mu öyle dedi yoksa siz buraya göre mı karsilastiriryorsunuz. Çokta zayıf değil aslında benim bir tanidigim 39. Haftasında 2900 gr doğum yaptı bebiş gayet sağlıklı . Annesi ve babası minyon biraz o yüzden böyleydi muhtemelen , sizinde öyle olabilir🤗