Asil_Egem EmoSehmus canım benim de mesela 22 kasım 5 hafta olması gerek ama geç döllenme olduğundan 4 haftalık yani doktorun ne dediyse o belki erken olduğu için görememişsinizdir küçüktür belkide de
EmoSehmus Asil_Egem yanlismi hesaplamis uygulama ozmm siz suan 5 siniz ozmn bnm diger 2 bebegimdede gec döllenme olmustu bn som adet tarihimi yazdim uygulama suan 6 gosteriyor anlamadimki
Elf_ars EmoSehmus kötü düşünme canım kontrole çağırdığı günü bekle bence geç döllenme de olabilir arkadaşın ki gibi
EmoSehmus Asil_Egem insallh bnmde oyledir ya 2 kaybim var kalp durmasi bu sefer igne vuruluyorum oksapar inanki ewe gelip oyle bi agladim ki doktorum kotu bisey demedi kan ver carsamba gunu persembede gell dedi bakalimmm imsallhh goruruzz bu sefer