Asil_Egem Kdk aynen canım ben de de cm olarak görünüyor ama olamaz mümkün değil 😊🥰o mm olarak hesaplanıyor ama onu bende bilemiyorum o yüzde post açtım canım😊bide ben erken gitmişim ondan GS olarak yazıyor biz tam 4 haftalığız daha😊😊
Kdk Asil_Egem haftaya cuma gidince sorayım inşallah 🥰 yaaa siz de daha çok minnakmışsınız sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 😇🙏🏻
Asil_Egem Kdk evet biz daha çok küçüğüz zaman nasıl geçecek hiç bilmiyorum insan sabırsızlanıyor 🥰🥰inşallah sağlıklı bir şekilde alırız kucağımıza🥰
Kdk Asil_Egem her gün saat 00.00 olsa da uygulamadan baksam bebiş şuan ne durumda acaba diye sizde de öyle mi😂 dün mercimeğe terfi etmişiz mesela gecenin bi vakti eşimi uyandırıp müjdeledim😂😁😁
Asil_Egem Kdk ayyyy gerçekten mi çok sevindim yalnız değilmişim ben de öyle yapıyorum 🥰ve şuan saatin gelmesini bekliyorum biz şuan haşhaş kasarız🥰
Mry1993 Asil_Egem benim de 4+4 doktora gittim 7mm di skntı yok dedi doktorum bakalım 12 Ocak ta gittiğimizde ne kadar olucak 🙏
Asil_Egem Mry1993 bana bu konu hakkında bilgi 0.864cm yazıyor sadece kaç mm bilginiz var mı bununla ilgili
Mry1993 Asil_Egem içinizi ferah tutun bnce sizin de 8 mm doktorum kendi hesaplayıp 7 dedi sizin ki 8 mm demedi mi
Asil_Egem Mry1993 yok hiç birşey demedi ama kime sorduysam 8 mm dedi sıkıntı yok çok iyi dedi doktorum ama çapı söylemedi🥰
Mry1993 Asil_Egem içini ferah tut kese düzgün yerdeyse tutunduğu yer iyi se çok şükür herşeyimiz yolunda ❤️🙏