Çarşamba günü oldum iğneyi batırırken değilde ilacı verirken kolumda sizi oldu bi saat filan bu sürdü hemen gelip buz koydum üstüne diğer güne birşey kalmadı birde kolonyayla biraz masaj yaptım geçti aşırı bi ağrı yok kesinlikle ilaç verdiği an sizi oluyor biraz