Eymenn Hamilelikte kullanabileceğimiz en iyi balık yağı ve magnezyum ilacı hangisi sizce ? Doktorum duosvit verdi ama onu başta kullanınca rahatsız etmişti
Tugcek33 Eymenn duosvit beni mahvediyor😞 yutamıyorum ya yutsam durmuyor midemde. Yarın kontrolüm var bende başka bi ilaç soracağım inşallah değiştirir🙄
Msltms Eymenn balık yağı olarak Kyani New Sunset tavsiye ederim kesinlikle👍🏻 Doktorum önerdi bana da biraz pahalı ama etkili. Bebeğe çok yarıyor gerçekten kilo ve boyu konusunda 😊
Eymenn Msltms çok iyi benim bebeğim birkaç gün geriden geliyormuş moralim bozuldu o yüzden 😔iyiyse alırım bende
Nurcaa Magnezyum olarak nbt life kullanıyorum balık yağı olarakta re genesis max kullanıyorum doktorumun tavsiyesi üzerine
Ahsennurrrr Eymenn Möller balık yağı kesinlikle Norvecde tam yerinde üretiliyor vitamin değeri olarak da diğer ilaçlara göre çok daha fazla canım magnezyum kullanmıyorum her gün sade soda içiyorum
tkrj19 Eymenn easyfish oil kullanılıyorum balık yağı olarak magnezyumu da magnesium diasporal granül saşe kullanıyorum Bayadır ekstra vinalac vitamin alıyorum her gün
Msltms Eymenn evet al kuzum o zaman zaten 90 tane var 3 ay gider yani emzirme döneminde de kullanılıyormuş😊 210 TL ye aldı eşim
Nurcaa Eymenn evet içinde bir sürü vitaminler var b12 de dahil balık yiyemediğimi söylemiştim balık yesen bile kullanmam gerektiği hatta doğumdan sonra da devam etmem gerektiğini söyledi 12. Haftadan beri kullanıyorum
Basilicums Magnezyum olarak magnimore plus, omega 3 olarak venatura kullanıyorum. Markadan ziyade ifos belgesi olmasına ve trigliserid formda olmasjna dikkat edebilirsiniz.
Ahsennurrrr Eymenn evet ya magnezyum eksikliğindenmis bende gittiğimde soylucen kasıklarımda ağrı vardı soda içtiğimden beri ciddi oranda azaldı ama kalça ağrısı başladı benimde iyi geldimi canım sana