Benimde yirmilik dişlerim çok ağrımıştı 17. Ve 23. Haftalarımda iltihap yaptığı için iki defa doktor onaylı antibiyotik kullandım çekilmesi gerekti ama çektirmedim şimdi çok dikkat ediyorum inşallah tekrarlamaz,bu süreçte tuzlu su ile gargara yapıp uyuşturdum ağrıyı, karanfil çiğnedim. Diş ağrısı çok kötü mutlaka doktora gidin eğer iltihap kana bulaşırsa bebeğe zarar veiryormuş tedavileri reddetmeyin.😔 şuan 28. Haftamdayım