Selinaymurat Seher112 maşallah Allah sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah kaç haftalık oldunuz? 🤗
Selinaymurat Mrveykt öyle bitkisel çaylarını pek sevmiyorum ama süt veya normal çay felan kullanırım sizde öyle yapın ama pekte sakin insan değilim hep aktif insanım yaa
Mrveykt Selinaymurat tabi insan hep oturacak değil, zamanı gelsin doğuma hazırlık yapılır mesela plates topu, yürüş, 6-7 tane hurma falan filan😊👍
Alininannesii1 anneebrulice bugun itibari 17.haftama girdim lokman hekim demette könül hanima..iyi birisi memnunum
Selinaymurat Mrveykt normal dede öyleyim yürürüm habire iş bulmaya çalışırım kendime kitap okurum felan genelde hareketli yapım varda ondan 🤗🤗
N_A_Z_L_I_M Selinaymurat Aynen canım askinin orda oturuyorum.Hastane olarakta şehir hastanesine gidiyorum.
Selinaymurat Gul_meftun az varmış aramızda bende 26 haftama giricem nasıl geçiyor zamanınız neler yapıyorsunuz?
Selinaymurat ceycey123 sevindim çok güzel neredeyse sadece 9 haftanız kalmış bundan sonra hazırlıklarla geçer inşallah
yenianne31 Ankara anneleri ben henüz yeni gebeyim en hangi hastanede doğum yapacaksınız herkes paylaşabilir mi acaba💐
Mrymeral Selinaymurat Selinaymurat teşekkür ederim Allah sağlıklı bir şekilde çocuğumuzu kucağımıza almayı nasip eder 🥰