anneebrulice helal olsun ne demekk kilolarımı vermek için hiç bişey yapmıyorum. Süt arttırıcılar kilo aldırıyolar diyolar ama daha yolun basındayım hipp natal kullanıyorum bu arada kilo aldırmadı şimdilik 😃 Gecelik giydim sabahta pijama altı giydim üstüme tshirt çünkü oda çok sıcaktı lohusa pijama takımı almadım sevmediğim için 😁 korse aldım ama kullanmadım henüz göbeğim portakal kadar rahatsız etmiyor belki sonra kullanırım 🤷🏻♀️😌