Merhaba anneler 🙋🏻♀️
Hamileliğimin ilk 4 ayı 2 tane doktor değiştirdim. Çünkü beni tatmin etmediler sorduğum sorulara cevap alamadım ilk doktor folik asit vermedi ve haftamı 2 hafta geride söylediği için folik asit kullanamadım. Son doktorum canım doktorumla tanışmamızda ben hamileliğim boyunca çok yemek yiyodum özellikle hamur işi😆 bi gece sancılandım nefes alamıyodum karnıma ağrı giriyordu bebeğe bir şey oldu dedim eşime. Eşim hemen özel bi hastanede acil kadın doğum doktoru buldu . Gittiğimizde o gün mantı yemiştim biraz abartmışım gaz yapmış 😁 ve suyumun fazla olduğunu öğrendik. Doktorum biraz azardan sonra eğer böyle yemeğe devam edersen erken doğar yoğun bakıma girer hastanede bırakıp gitmek istemezsin dimi dedi o gün hayatımdan hamuru çıkardım sebze yemeğe başladım (hiç sevmem). Toplamda 25 kg aldım doktorumun diğer hastaları max 8 kg ile doğuma giriyormuş rekor bende 😁
Ben normal doğuma kendimi odaklamıştım burada okuduğum hikayeleri beni hep cesaretlendirdi ve heyecanlandırdı. Kasımın 16sı son tarihimdi. Covid sebebiyle her hastanenin 1 katı covid servisi ve testler yapılmaya başlayınca korktuk çünkü doktorum en ufak sancında hastaneye geliceksin evde duş falan alayım biraz daha artmasını bekliyim deme herşey hastanede olacak demişti.
37 hafta kontorlumde doktorumla aldığımız ortak kararla epidural oldum anestezi uzmanına çok güvendiğini söyledi hiç ağrımın olmayacağının garantisinide verdi.Biz inanmamıştık tabii illa ki ağrı olur diye düşünüyorduk.Ve daha kızımızın ismine bile karar vermemiştik eşimin benim ismimi istiyordu Aslıhan bense farklı bişey ama sonuç olarak Aslıhan Elif oldu ☺️.
Gece 12 den sonra hiçbir şey yemedim içmedim 5te hastanenin yolunu tuttuk bir takım testler ve covid testi oldum.
Ameliyathane ekibi mükemmeldi anestezi uzamanları harikaydı sürekli benimle konuştular miden bulanabilir başın dönebilir vs şeyler söylediler. İğne hiç can acıtmıyor (iğneden korkan biriyim) iğneyi yaptıktan sonra ayaklarıma sıcak sular indi beni tutan hemşireye sanırım cisimi yaptım dedm hatta 😂 meğer normalmiş 😆 Sürekli benimle konuştular sohbet ettik kendimi hiç ameliyathanede hissetmedim.
8.15 te ameliyathaneye indim 8.35 te bebeğim geldi dünyanın en güzel ağlamasını duydum 🥰 9.15 gibi odadaydım ama aşağıdan yukarıya çıkmak için 20 dk falan beklemişimdir.
Odaya çıktım hemşireler ve hasta bakıcı abla hemen beni temizlediler depend almıştım burda çok öneri olduğu için fakat hasta bezi taktılar. Sonta çıkarken hissetmedim bile hatta bu kadarmıydı dedim yine burda çok can acıttığını okumuştum aklımda kalmış 🤷🏻♀️
Doktorum duşada izin verdi ama girmedim.
Bebeğim odaya geldiği gibi sütümde geldi şükür 🥰
Yürütmek için hemşire geldiğinde şimdi başlıyoruz dedim kendi kendime hiç baş dönmesi ağrı sızı yaşamadım hatta kendim yürümek istiyorum dedim 😅 bol bol yürüdüm hiç uzanmadım kendimi yeni ameliyattan çıkmış gibi hissetmemek için hep oturdum çok az uyudum.
Gaz çıkaramadığım için doktorum akşam yemeğine izin vermedi sıvı tükettim nescafe,rezene ve bol su.
Eve geldik bebişin kıyafetlerini yıkadım ertesi günde evi süpürdüm ütü yaptım 😁 yanımızda sadece arkadaşım kaldı çünkü annelerimiz rahmetli akrabada istemedik çok karışırlar diye 😂
Epidural korkulduğu gibi bişey değilmiş yani iyi ki epidural olmuşum iyi ki doktorumla tanışmışım ve iyi ki onu dinlemişim hep kulaklarını çınlatıyorum 😌
1 ay 25 günde 17 kg verdim ne kiloları ne çatlakları dert etmeyin ben çok üzülüyordun ama herşey miniğinizi kucağınıza aldığınızda bitiyor 🤩
Umarım düzgünce anlatabilmişimdir 😇 sorularınızı seve seve cevaplarımm 🥰