badehandeyldz prensesim35 benimde öyle olmuştu ve 37 de çatı muayenesi de açıklık yumuşama olduğunu öğrendim
prensesim35 badehandeyldz aslında bi yandan açıklık olsun istiyorum oğlumda 0 açıklıkla yattım ölümden döndüm ama daha çok erken o yüzden de korkuyorum
halimefe2 prensesim35 benımde öyle başlamıştı 36. Haftada dogurdum hemde 7 cm acıklık sıfır sancı ile diyorumki demekki o ara o sancılar belkı acılmam oluyodu ondan dolayıydı insallah senınde böyle benım gibi kolay dogumun olur 🥰
prensesim35 halimefe2 ay inş oğlumda açıklık yoktu yatışım yapıldı 24 saat sancı çektim açılmaz az oluyordu ölümden döndüm
hazal_prensesim2021 prensesim35 aynen sırt ve bel ağrıları perişan ediyor hayirlisiyla bir dogursaydik🤦
prensesim35 1PrensAnnesi napacağımı şaşardım afedersin hani ishal olursun ya karnın ağrır öyle ağrıdı az önce lavaboya gittim bişi yoktu
Melek0720 prensesim35 ne diyim Allah yardımcınız olsun o zaman. Benimde hemen ağrım çıkmadı 2 defa gittim 3cude aşırı derecede ağrım çıktı ve dogum yaptım
prensesim35 1PrensAnnesi saol canım valla ediyorum ama gelecekleri varsa geliyolar doğumun ne zmn olacağı belli olmuyor haftam erken yoğun bakımda kalmasını istemiyorum oğlum solunum sıkıntısından 1 gün yattı o bile zor geldi bana korkum o bi de eşim de yok
1PrensAnnesi prensesim35 inşallah korktuğuna uğratmasın rabbim 🤲🏻 Bi saat bile yaşama inşallah o sıkıntıları
prensesim35 1PrensAnnesi saol cnm cümlemiz inş insanın yanında destek verecek kimsesi olmayınca zor oluyor eşim yoktu die sabaha kadar ağladım kimsesiz gibi hissettim eltim alt katta oturuyor o da bişeye ihtiyacı olmasa gelmez
1PrensAnnesi prensesim35 bu sağlık kimseden ama kimseden gururla uzak kalma cnm gerekirse oğlunada baksın gerekirse senlede ilgilensin günah yani sen hamilesin
prensesim35 1PrensAnnesi yok zaten öyle bişi olsa söylerim o da bakar oğluma ama insanın eşi ya da annesi gibi olmuyor doğumda annem geleni cem eşim dedi bn bakacam size kimseye ihtiyacımız yok die sancım olup yanımda olmayınca tuhaf hissettim