KaanErkan-mom prensesim35 yalancı sancılar 😊 vücut doğuma hazırlanıyor. 37. Haftada filan doğumun olur bence😄 çünkü ben 38 gircem ve düzgün belirti yok , hafif bel ağrısı dışında 🙄
prensesim35 KaanErkan-mom ay inş zaten 36 dan snra doğurmak istiyorum saat 00:00 itibarıyla 35 haftalık olacam
prensesim35 hazal_prensesim2021 eltim altta oturuyor çağırmam onu arkadaşım var çok yakın baktım olmuyor onu çağırırım
hazal_prensesim2021 prensesim35 evet bencede öyle yapın birileri olsun yanınızda alllah korusun sancılı bı anda zor durumda kalmamanız için rabbim hayırlısıyla kurtarsın hepimizi insalllah🙏
KaanErkan-mom prensesim35 Bende doğurmak istiyorum allahımm 🙈🤦🏻♀️ Erkek bebekler geç doğar diyorlar. Doğru sanırım🙄
prensesim35 KaanErkan-mom bnm ki kız canım bebekten bebeğe değişiyor oğlum 38 haftalık doğdu kuzenimin kızı 41. Hafta da doğdu
prensesim35 hazal_prensesim2021 amin inş sırt ağrısı çok kötü yaptı beni ne uzanabiliyorum ne oturabiliyorum omuz ve bel arası çok kötü
hazal_prensesim2021 prensesim35 aynen sırt ve bel ağrıları perişan ediyor hayirlisiyla bir dogursaydik🤦
Melek0720 Bu yasadiginiz sorunları bende yaşadım 28 Aralık günü dogum yaptım bebeğim 35 haftalık bu arada simdilik kuvezde kontrol amaçlı yatiyo. Sakın bu sorunları görmezden gelmeyin aksi takdirde bebeğinizde sorun yaşarsınız.
prensesim35 Melek0720 daha önce yine böyle yaşadım gittim hastaneye hiç bişi çıkmadı ama bu 2 gündür arttı sanki eşimde evde değil şehir dışında 18 aylık oğlum var kontrolüme 12 gün var
2minisannesii prensesim35 benimde iki gündür durumum aynı ve 3 cm de açıklığım var 2 haftadır. Bizde 36+3 haftaligiz.
1PrensAnnesi prensesim35 bebekten ötürü karnın büyüktür e denge merkezin değişiyo kolay mı koskoca bi yapı bozuldu yeni merkez oluştu :) doğum sancısı böyle bişey değil ondan şüphelendiysen:)
prensesim35 1PrensAnnesi yok doğum için değil ne oturabiliyorum ne uzanabiliyorum az önce ağladım napsam ağrıyo gece yatamıyorum oğlumda öyle bişi olmadı
Melek0720 prensesim35 ne diyim Allah yardımcınız olsun o zaman. Benimde hemen ağrım çıkmadı 2 defa gittim 3cude aşırı derecede ağrım çıktı ve dogum yaptım
halimefe2 prensesim35 benımde öyle başlamıştı 36. Haftada dogurdum hemde 7 cm acıklık sıfır sancı ile diyorumki demekki o ara o sancılar belkı acılmam oluyodu ondan dolayıydı insallah senınde böyle benım gibi kolay dogumun olur 🥰