uzumcekirdegi canım çok üzüldüm. Benim bir arkadaşım yaşadı bunu Allah kimseye yaşatmasın. Bebeğin hem bagırsagı dısarda hem de edward sendromluydu. Ne yazık ki doğumdan kosa bir süre kaybetti😔çok zor birkaç ay geçirdi ama şu an yine 6 aylık hamile. Allahtan umut kesilmez sen de kesme. Dua et, Allah hakkında hayırlı olanı nasip etsin 🙏