Belki bir Ümit diye yazıyorum buraya. Aşırı üzgünüm. Bebeğime 22.haftamda ayrıntılı ultrasonda trizomi 18 yani edward sendromu teşhisi kondu. Birçok yerde sıkıntısı var. Beyin burun kemiği böbrek ve birçok. Başına böyle bir olay gelen var mı?
Bazen bebeklere birçok teşhis konuyor sonra sağlıklı doğuyorlar bir mucize olarak. Ama benim yaşadığım bu sorunun bir çıkar yolu yok sanırım 😔