KaanErkan-mom Masal2020 5 haftalıktı öğrendiğimde 3 tane test yaptım hatta biri 70 liraydı testlerin😁3 üde silik çizgi çıkmıştı benimde. hamilesiniz bence.
EZMAG_21 Masal2020 hamileilik var canim bende de aynisi oldu yrni hamile oldugun icin silik cikar fakat 1 hafta sonra dene tam cikacaktir doktora da gitsen kesen gorunmez yeni oldugu icin kan tahlilinde ancak cikar bende aynisi oldu
Masal2020 BuSee_ ilkinde düşük yapmıştım bebek oluşmamıştı inşallah ya 🙏🏻Saglıkla gelsin eger varsada
Masal2020 berus antidepresan içiyodum dün anksiyetem oldu bayadır olmuyodu bu ara duygusalım ilacı bıraksam daha kötü olurum diye bırakmadım ama napıcam içmemem de gerek hamilelikte
supermommm Masal2020 düşük yaptım ilkinde dediniz ya acaba düşük ne zaman oldu ve şuan hamileysenşz arası ne kadar düşen ile
berus Masal2020 pozitif olman gerek canım. Hersey senin beyninde en iyi ilaç mutlu olmaya çalışman. Sevdiğin şeylerle mesgale olmaya çalış sevdiklerini ara bebeğinin hayalini kur. Yoksa bebegin bu düşüncelerinden etkilenip stresli doğacak
momelif Masal2020 tebrikler cnm bn iki hamilelgimide silik cizgiyle ogrendm adetme iki gn kala insaallah saglikla kucaginiza almak nasip olur
Yglzr Masal2020 inşallah🙏🏻 hcg hormonun yeterince yükselmediği için o şekilde çıkmıştır hamilelik olmayınca belirgin tek çizgi çıkıyor😊
Masal2020 supermommm eylülün başında düşük yapmıştm doktor üç adetten sonra hamilelik düşünebilirsiniz demişti benimde 3adetim oldu tam
Masal2020 EZMAG_21 yaa hadii inşallah ilkinde düşük yaptım depresyona girdim üzgüntüden inşallah saglıkla büyür 🙏🏻❤️
EZMAG_21 Masal2020 hamileilik var canim bende de aynisi oldu yrni hamile oldugun icin silik cikar fakat 1 hafta sonra dene tam cikacaktir doktora da gitsen kesen gorunmez yeni oldugu icin kan tahlilinde ancak cikar bende aynisi oldu