Tgcam ben, zaten paketimiz vardi hamile kaldigimi ogrendim. Ilk 4-5 ay birlikte hareket ettik ama hic bana sabah/ogle/aksam her gun icin bir sey yazmadi. Yemesem iyi olacak besinler(gaz yapmayacak, mide yakmayacak gibi) uc kahvaltilik tarifi,iki uc tane de yemek gibi ogun tarifi verdi, onun disinda sebze vs genel seyler. Hedefimiz ilk basta 3ay biraz kilo vermekti, rahatca verdim, sonra her ay 1 kg alsan iyi olur diyordu, ona benzer bisey oldu. Bayadir gorusmedik ama benim duzenim oturdugu icin rahatim. 29. Haftada 4.5 kg aldim toplamda. Benim kendimden beklemedigim bir performansti acikcasi. Bu arada hic kusmadim,bulanmadim hamilelik boyunca o sekilde bir kilo kaybim olmadi.