Arkadaşlar dün doktora gittim kesemin 8 haftalık ama bebeğin 6 haftalık oldugunu söyledi ve hiç bir şekilde canlılık yok kalp atımı yok cansız bir bebek olabilir dedi haftaya bekleyip eğer ki aynı şekilde olursa kürtaj dedi bu durumu yaşayan var mı bilgisi olan bekleyen var mı lütfen cevap yazın dünden beri dünyam başıma yıkıldı resmen 😢🤲🏻