Defnederen esime kullandirmadim sadece kendim kullandim. Eşime sadece keçi boynuzu kaynattım icirdim. Hiç inanmıyordum macunu kullanırken hamile kalabilecegimi öylesine almıştım bi deneyeyim diye adet günüm de kan verdim pozitif çıktı şok olmuştum. Daha 1 kavanozun yarısını kullanmıştım sadece 🤗 darısı başına inşallah