Almla cocuk ıcın uc ay kullanıp yarayıp yaramamasına göre bır ay ara veriyosun ama bu uc aylık dönemde klomen ve dıger yumurtalayıcı ilaç ta kullandım bir ay aradan sonra ben bi uc ay daha kullandım ki cok önermiyolar ılk kullandıgım gıbı randıman alamadım sonradan eşimdede problem olunca tup oldu dedıgım gıbı . Ama ins esınde sorun yoksa hemen uc ayı doldurmadan bır ay ara vermeden hamiş olursun canım benim dene bitkisel nıhayetınde söktürücü ilaçlardan iyidir hem adet olunca ıhtıyacın varsada zayıfladıgında hem psıkolojık olarak hem özguven olarak rahatlayıp kendine gelıyosum dualarımdasın allah gonlune göre versin insallah balım sıkma rahatlıcaksın allahın ıznıyle