Demetslt gaz hareketin olabilir canım annelik hissiyle üstüne yatmayım diye endişelenip yattıysan sana öyle gelmiş olabilir ama o haftalar biraz erken.14. Haftada şanslıysan kayma gibi bir hareket hissedersin herkes hissetmez zaten normal olan en geç 22. Haftaya kadar hissetmeyebilirsin