Demetslt Kızlar bilmiyorum emin değilim ama gece uyurken sanki karnima depik atti gibi uykumdan uyandırdı yüz üstü uyuyordum 😁
ssnnmmm Demetslt eeeen erken 14.haftalarda hissedebilirsin oda şanslıysan balık kayması gibi bişey olur 12.haftada tekme gibi olmaz 😊
Zeynepreyyan Demetslt yüz üstü yatmak iyi değil hamileyken hemde 12 haftalık olmuş. Ayrıca uykudan uyandıracak kadar sert vuramaz henüz
haziranin25i Demetslt 12.haftamda serçe tutarsın elinde kalbi pit pit atar şeklinde bir hareket hissetmiştim doktoruma söylediğimde damar atmasidir o demişti. 16.haftada net bir şekilde hissettim 💜
kedidirokedi Zeynepreyyan bende yüz üstü uyuyorum çoğu zaman bir sıkıntısını görmedim göbek çıkana kadar uyurum herhalde doktorumda bir problem olmaz dedi
Demetslt Nrglorkn vurur mu vurmazmi diye size sizlere soruyorum okurken baska yerinizle okumasaniz keske
Chucky Demetslt ilkse biraz zor 🙈 ama ben ikinciyi 10. Haftada hissetmeye başladım inanamadım hatta Dr sordum ilki sezeryan olduğu İçin araları da yakın olduğu İçin her şeyi hissedersin normal dedi 🙈
Zeynepreyyan Demetslt benim doktorum da yatma dedi. Sırt üstü yatmayi da en fazla 3 aya kadar yat dedi. Yüz üstü yatınca rahim baskı altında kalıyor bebeğe yeteri kadar kan ve oksijen gitmez. Zararı bebeğe olur
47zeynep47 Demetslt ya yüzüstü yatmak çok zararli bebeği rahatsız ediyor öyle belkide rahatsız ettin onu oyuzden böyle bir tepki verdi😁😊