pamukpamukoldum merhaba canım bende de düşüklük var 108 bindi dahılıye ye gittm koldan kan aldı periferik yayma baktı sende kümeleşme var korkma dedi makina az sayıyor yoksa trombosit düşüklüğü yok dedi Özel deki doktorum genel anestezi yaparız düşerse beldenin ne uyuşturma da Allah korusun beyın kanama gecrme riski var demişti anestezi doktorumda korkma belden uyuştururuz bişey olmaz Allah’ın izniyle dedi ameliyat gunu tekrar kan tahlillerine bakarız demişti dahiliyenin yaptığı kan tahlillerinde kanama zamanına vs bakmiş linki katıyorum size zahmet bakarmısınız nasıl
bu arada kan grubum(0rh+)[url=https://www.hizliresim.com/fjw6xzf][img]https://i.hizliresim.com/fjw6xzf.jpg[/img][/url]