Selamlar arkadaşlar, 19 subatta plt değerim 110 cıktı
10 martta 99 cıktı .38 haftalık hamileyim ve gün almak için doktora gittiğimde 90ın altında değilse sıkıntı yok dedi doktorum ama anestezi yzamnıyla görüştüm korkuttu beni herhangi bir kan hastalıgım vs yok ilaçta kullanmıyorum doktorun verdiği vitamin haricinde .epidural anestezi yapamam genel uyursun dedi ne ilgisi var bunla? Dogumda ne gibi bi sıkıntı olabilir acaba bilen yasayan birileri var mı?
17martta sezaryen olacagım ,aynı gün yine bakılacak kan degerlerime ona göre anesteziye karar verilecekmiş.