Zhrblt
Zhrblt aktarlarda bulunur bir ot
Sakin yakın olan kim varsa fark etmez kardeşim annen kaynanan on3mli değil ot onda olacak doğumun başladı artık hastaneye gideceksin o kişi hemen duasi var onun okuyacak sonra o otu suyun içine atacak atar atmaz hemen suda açılıyor o ot tabiri caiz se rahim ağızı gibi sonra o sudan bir bardak iç doğuma git, gerçekten çok çok rahat geçiyor dogum allah tarafından bir yardım gibi, çevrende bilen vardir sor sana detaylı anlatırlar. Arkadaşım kullandı bizzat ben gittim doğumuna normal doğum oldu onun ki 8 dk da cıktı içerden o kadar rahattı ki sordum hiç ağrı çekmedim girdim hemen doğum yaptım çıktım dedi sanki doğuma giren o değil gibi gayet iyiydi hemen ayaklandi sedyede 5 dk yatma gereği bile duymadı agrisi sancısı felan hiç yoktu oda aynısını dedi sanki doğum yapmadım gibi hissediyorum çok rahattı bende şaşırdim çok sordum oda bana meryem ana otunu anlattı, ve bir çok arkadaşım da uyguladı hepsi aynı şeyi söylüyor,ben aldım bile evde görümceme verdim onda duruyor inş zaman gelince doğuma giderken soylicm yapicak iciip gidicem hayırlısı bakalım ama güzel bir şey allah tarafından sunulan bir güzellik bu annelere ismi de hz.meryem annemizden geliyor, ve sadece doğum u rahatlatmiyor içtiginde doğum anında oluşan rahatsizlik hastalık her hangi bir durumda iyi geliyor şifa yani.