Mugee09 peki hangisi doğruydu yani şuan hangi doktora gidiyorsun ? , ben o doktora gittimde 3 haftalık kese var içinde bişi yok demişti , daha öncede ilk testi öğrendiğimde ise yakında ki hastaneye gittimde 5 hafta 3 günlük hamilesin dedi ve keseyi görmüştü , mehriban doktora gittikten sonda içime hiç sinmedi için ordan çıkıp ilk gittim hastaneye gittim ve farklı doktor çıktı karşıma ve bebeğin 2. Buçuk milim olduğunu söyledi ben anlayamadım yani bu nasıl oluyor diye düşünüp durdum