Mugee09 Dilaayes ben Mehriban hanım a gidiyordum Çok tatlı bir kadın fakat çok yoğun o yüzden muamelede çok kısa tutuyrdu ultrsanda bakmayı farklı bir doktora geçtim
Mugee09 Dilaayes benim ablam geçen sene yaptı sezaryen oldu memnundu genel olarak, bende oraya gidiyordum son zaman da doktr degistrdm
kader_akgun emineyavuzhan Doktordan memnunum hastane de çok iyi görünüyor ama işte doğum yapan var mıdır burda beklemede kalayım
kader_akgun Mugee09 Ben tam aksine gayet uzun kalıyorum yanında her soruma itinayla cevap veriyor esprili tatlı bir kadın belki yoğun gününe denk gelmişsinizdir. Tüm Doktorlar boştayken kadının bir sürü hastası oluyor baya seviliyor gerçekten
ParlakNmt Mugee09 merhaba bende o doktora gittim ama benim kesemi yanlış söyledi senin herhangi yanlış gördüğün bişi oldu mu
Dilaayes kader_akgun ya ben sorduğumda sancı odasına. Esin ve ya annenn giremiyor ona. Çok üzüldüm devvlet hastanesi modelinde şuan devleetemi gitsem diyorum yani
kader_akgun Dilaayes Sancı odasında tek mi olacağız belki mahremiyet açısındandir bilmiyorum ama muayene esnasında 2 kişi bile girdiği oluyordu odaya bilmiyorum