ipkk22 Merhaba arkadaşlar bır sorum olucak doktor bu ılacı sıze test yaparak mı verdi yoksa test yapmadan mı verdı bırde gunde kaç kere kullanıyorsunuz
Eylulunannesiii ipkk22 tahlil yapmadan verdi günde 1kez aç kullanıyorum ama miğdemi bulandırıyor soracağım kontrolde
imren91 ipkk22 Ben vegaferon kullanıyordum. 11 çıktı kan değerim. Biraz sınırdaydı. Doktorum istersen değişelim dedi. Kullanmaya başladım 12 ye çıktı değerim.
Merveakbulutt Eylulunannesiii kuzum bana da tahlil sonrası verdi birşey demeden verdi fakat bana da bulantı yapmıştı sordum gece yatmadan içip öyle hemen uyuyorum iyi oldu çok şükür hep öyle geçirdim sürecimi
Arslaninannesi Günde iki tanede kullanılabiliyor canım ama genelde kansızlık yogunsa verilir ama zararı yok için rahat olsun
ipkk22 Arslaninannesi canım kansızlığım yok ama gunde 2 kere kullanıyorum herkes 1 kullnyoruz dıyınce şüpheye düştüm zararı olur mu gunde 2 kere kullanmanın dye
imren91 ipkk22 2 ay olacak canım, günde 1 tane alıyorum. Akşam yatarken. Sabah içince mide ağrısı yapıyor , bide 2 saat içinde süt ve süt ürünleri tüketilememesi gerekiyor.
minikkmelek imren91 ilacı içerken c vitamını( portakal suyu gıbı ) içeceklerle içerseniz mide bulantısı yanması yapmaz
Mommmyyy Demir ilacı test niye yapsın ki günde bir kez kullanıyorum ben de kansızlık olmadığı halde hamileyim diye
Arslaninannesi ipkk22 bende bir kullanıyorum ama iki kullananlarda var bir zararı yok ama için rahat olsun o konuda
Rumeysa10 Cns_33 bana doktor aç tok demedi ama eczanenin biri tok biri aç yazmıştı dün kontrolüm vardı unutum sormayı aklımdaydı oysaki herkes aç kulanıyor tok kulanıyorum biley olur mu
Nemur ipkk22 günde 1 defa kullanıyorum tahlil yapmadı doktor doktor değişikliği yaptığımda başka doktorada sordum tahlil yapılmadan verdiler dediğimde olsun kullan dedi diğer doktorda
Sen1meleksin ipkk22 kan testinde kanım cok düşük çıktı baita 1 kullandım sonra 2 ye cıktık kanımda hala sınırda cıkamadık normale
[silindi] ipkk22 demir ilacı hamileler kullanır canım teste gerek yok omega 3 gibi dvit gibi kullanmak gerekiyor kansız kalırsın yoksa sabah Bi tane tok karna içiyorum ben
ipkk22 [silindi] bnde 2 ıcıyorum canım gunde acaba cok mu dıye düşündüm herkes tek kullanıyor doktorda değerime bakmadan verdı ondan sordum
Eylullllllllll21- ipkk22 bende kullaniyorum gunde iki defa dedi ama bir defa tok aliyorum yoksa midemi kotu ediyor
ipkk22 Eylullllllllll21- kan değerim falan normal canım 2 kez kullnyorum günlük acaba doz fazla mı dıye korktum