berus benimkisiinnde boyu haftasına göre ileride karnı küçük büyük ihtimalle genetik yani çünkü.sizinkide.oyleymis aynı şekilde bende dikkat ediyorum ama bugün araştırdım baya bu şekilde gözükmesi normal gelişim geriliği olması için başka problemlerimde olması gerekirmiş. Çok sikinti etmeyin diyordu intteki yazılarda ve videolarda. Doktorunuz sizi bu sebepten sezeryan vs derse başka doktora gidin ultrason ölçümleri 2 hafta ileri veya geri olabilir bu normal kilo ve boy normal ise suyu vs normal.ose sıkıntı yok diyorlar.