Fsn26 symslmz şu an kaç kg peki? Ne güzel 39 a kadar gelmişsiniz. Ben daha 32 deyim 35 e kadar geleyim de inşallah 🤲🏻
symslmz Fsn26 korkmayın ben durumu öğrendikten sonra yediğimd içtiğime çok dikkat ettim porsiyon arttırdım hep. Haftada iki gğn kırmızı et iki gün balık tavuk baklagil tükettim. Her sabah yumurta kaşar tükettim. Üç ara öğünde üç farklı süt ürünü tükettim kefir yoğurt süt olarak. Gün içinde üç dört meyve ve kuru meyve yedim. Şu an 38+4üm dün doktor 36+2 ölçtü 2900 civarydı kilosu şükür. Carsamba zorunlu sezaryen olacağım tahminimce 3 kilo doğar. Zaten doğğunca bi miktar kilo verip anne sütüyle toparlıyolar.
Mevaninannesi21 Bizim de karın çevresi 2 hafta geride idi. Perşembe gideceğim inşallah düzelmiş olur 🙌🏻
Fsn26 symslmz ben de süt, peynir ve yumurtanın beyazını yiyorum sürekli. Et, yoğurt vs de ekliyorum. İnşallah benim de ilerleme olur. Sevindim sizin adınıza 2900 normal aralıkta. Uamrım sağlıcakla alırsınız kucağınıza 🙏🏼
gamzetahsin berus canim icin ferah olsun benim doktorum kizina hamileyken 40 haftada karin cevresi 35 haftalik gozukuyormus dogdu masallahi var
Alinamoms berus genelde göbek çevresi geriliği bu sebeple oluyormuş doktorum bu şekilde söyledi bende var malesef ki 🤦🏻♀️ o yüzden sormak istedim. Ama kilosu haftasıyla uyumluysa bence büyük bir sıkıntı değil doktorum öyle söyledi.
berus Fsn26 bana genetik olabilir dedi o kilo alsın diye ben bi hafta da 2 kilo aldım. Ala ala o da bir haftad 120gr almis
berus Alinamoms haftasına yakin dedi. Bende emin olmak için başka bi doktora daha gideceğim salı günü .
Alinamoms berus gece uyumadan önce mutlaka 1 bardak süt içip yatın bu bebeğe kilo aldıryomuş çok fazla bide haftada 1 balık mutlaka tosun gibi olur 1 ayda
Serife43 Duygu-45 ben coraspini 32.haftada biraktim simdi 4000lik igne kullaniyorum 11 ocakta sezeeyana alinacagim
berus Alinamoms ah gece bir değil bazen 3 bardak oluyor. Huzursuz bacak sendromu yaşıyorum sut iyi geliyor. Balik yemiyorum ama omega 3 alıyorum.
Alinamoms berus rabbim sağlıkla gelmelerini nasip etsin bizlere kordon dolanımı için de hiç korkmayın 2 kere dolanıp normal doğum yapan o kadar çok tanıdığım var ki kesinlikle doktorunuzun mahareti bu da. Aslında göbek geriliğini de takmayın çünkü 3 haftaya kadar normalmiş yani.
1PrensAnnesi berus 2 hafta arayla kontrollerimde 1 hafta geri çıktı sonra 1 hafta ileri çıktı yani 2 hafta birden büyüdü dert etmeyin düzleiyo
berus Alinamoms cok teşekkür ederim doktor biraz korkuttu beni daha gerilerde ameliyat ile alacağız dedi 😔