mavipinokyo ben üniversite okuyorum okulumla yaşadığim şehrin arası 2 saat ve küçük minibuslerle gidiliyor. 3 aylık hamileyken açıldı okullar 7. Ayıma kadar okula gittim kah minibüste kustum kah yollarda uyudum.final hastası çok stresli olurdum. Sınavlarda kıpır kıpır ederdi karnımds çok garip bir histi tam dalmış bir soruyu çözerken sert bir tekme yemiştim istemsizce ahh demiştim de gözetmen tuhaf tuhaf bakmıştı😂😂 Zor oldu ödevler dersler ama kendimi hep çok güçlü hisettim çünkü gücümü karnımdan aldım ne zaman bir soruda takilsam elimi karnıma koydum ve hadi düşün bakalım tospik neydi cevap dedim bence baya da başarılı olduk oğlumla ikimiz 😍 zor olacak sizin için de ama başarırsaniz evladınızin geleceği için harika bir yatırım olacak ve ona hep anlatacağıniz bir hikayeniz olacak. Kendinize inanın her şey çok güzel olacak şimdiden kolay gelsin Allah emeğinizi zayi etmesin