mavipinokyo ben 8-9 haftalikken kpssye girdim ustelik malum kovit zamani idi, cift maske taktim kimse bisey demedi, koridorlarda desenfektanda vardi ama hic biyere ellemeden yerime oturdum. Sadece ozaman bulantim vardi sinavda kusarim diye cok korktum ama aklima hic getirmedim, kapidan girmeden peynir ekmek yedim girdim tuttu beni sanirim:) zaten öylede oldu bittiC pozitif duşunun 🌸