Arkadaşlar özellikle ilk haftalarda kanamalar çok mühim. Kesinlikle doktorunuzla iletişime geçmelisiniz yada doktora gitmelisiniz. Benim doktorum 1 liradan büyük bir kanaman olursa acil gel demişti her seferinde gittik kalbini dinler ultrason dan bakar düşük önleyici igne verdi. İlk hamileligimi full yatarak igneler ilaçlarla geçirdim kanama ilk 3 ayçok önemli