Arkadaşlar merhaba,
Ben şuan 31 hafflık hamileyim sizler gibi benimde kanamam olmuştu hemde ilk 4 ay (yoğun ) olarak devam etti her doktora gittiğimde düşük başlamış olarak adlandırıyoruz biz bu haftalardaki kanamayı diye eve gönderip beklememi söylediler. Sizlere en önemli tavsiyem her lekelenmede yada her kanamada vajinal muayene için doktora gitmeyin ( düşüğü tetikliyormuş ) ben önceki gebeliğimde o hatayı yaptım ve bebeğimi kaybettim. Eğer bebeklerimiz dünyaya gelicekse rabbim onu size bi şekilde bağışlıyor endişe etmeyin ( yaşamaz düşer dedikleri bebeğimin bugün tekmelerini en derinde hissediyorum ) rabbim sizede nasip etsin bu ayları görmek 🌺 stres yapmayın uzanırken ayaklarınızın altına yastık koyup dinlenin eğilip ağır kaldırmayın emin olur geçicek ☺️🤲🌺