Emnemrahf Ftmagull hayırlı olsun gelme imkanınız varsa çam ve sakura şehir hastanesi daha donanımlı daha iyi bence
Emnemrahf Ftmagull ezgi hanımdan çok memnunum ben ama ona bulamadım randevu bu sefer başkasına gidicem İnşaAllah pzrtesi
Kubra3457 Ebru_suat bende oraya gidiyorum çok memnunum , Allah nasip ederse orda doğum yapmayı düşünüyorum . Ama randevu almak çok sıkıntı 2 aydır uğraşıyordum sonunda alabildim çok şükür 🤗
Ebru_suat Kubra3457 evet ya bu aralar randevu almak biraz zor ben ilk defa gidicem hayırlısı olur inşallah 🙏
Kubra3457 Kızlar tekrar rahatsız ediyorum ama kusura bakmayın 🙏 birşey sormak istiyorum. Jinekoloji ayrı gebelik polikinliği ayrı mı bilgi verirseniz çok sevinirim 🙏