Ebru_suat Başakşehir şehir hastanesine kontrole giden veya orda doğum yapan arkadaşlar bilgi verebilir misiniz.6 ocakta randevum var ilk defa gidicegim ve dogumu orda düşünüyorum hastane ilgi alakasi felan nasıl 🙏
Kbrazs Ebru_suat merhaba ben kontrollerime sehir hastanesine gidiyorum dogumuda orda dusunuyorum 1 ay var doguma daha ama memnunum hastaneden doktorlardanda hatta randevu sirasi beklerken bi bayanla konusmustum arkadasi dogum yapmis orda sezeryanla asiri memnunmus cok begenmis hem hastaneyi hem hemsireler cok ilgiliymis o bayanda dogum yapmistir simdiye kadar o oyle konusunca daha bi ikna oldum bende sezeryan olucam zaten saglikla kucagimiza aliriz insallah bebeklerimizi.
Kubra3457 Ebru_suat bende oraya gidiyorum çok memnunum , Allah nasip ederse orda doğum yapmayı düşünüyorum . Ama randevu almak çok sıkıntı 2 aydır uğraşıyordum sonunda alabildim çok şükür 🤗
Ftmagull Bende başakşehir devlet hastanesine gitmeyi düşünüyorum hiç gitmedim. Hangi doktordan sıra aldınız bende buranın yabancıyım hiç bilgim yok hastane konusunda
Emnemrahf Ben gidiyorum oraya hatta 4 ne yıne randevu aldım ikili testı de orda yaptılar gayet ilgililer şimdilik tek sorun randevu almak biraz zor oluyo 😅 dogum yapan arkadaslarımda var onlarda memnun ama herkese aynı ilgili doktor denk gelmiyo malesef
Emnemrahf Ftmagull ben ezgi hanıma gittim ilk zaman şimdi gizem berfin hanıma aldım gayet güzel muane etmişti ezgi hanım ama sürekli aynı doktora bulmak zor oluyo
Emnemrahf Ebru_suat çok güzel ilgilendiler benle benim önceki gebeliklerimde sorunlar vardı bunu belirttim hemen perinatolojiye yolladı orda muane ettirdi daha sonra ikili testi yapmalarını rica etti onlarda yaptılar yani öyle baştan savma muane edipte yollamadılar
Emnemrahf Ftmagull hayır çam ve sakura şehir hastanesi devlet hastanesi ücret ödemiyoruz ama başakşehir devlet hastanesi farklı çam sakura şehir hastanesi ayrı
Emnemrahf Ftmagull o hastane baska basakşehirin içinde o şehir hastanesi kayaşehir tarafında yeni yapıldı