Duygukocc nilsmother ben çok memnunum oğluma kullanıyorum birçok bezi denedim memnun kalmadım 3 numara kullanıyoruz bizde hayırlı doğumlar olsun inşallah
incininannesi Oykuaygun önceden bayağı fark farkti ama şuan fazla bı fark yok galiba diğerlerinin bmfiyayini bilmiyorum 5 numara içinde 32 tane var 30 lira diğerlerini bilmiyorum canım