Eymenimmmm nilsmother bn 1kere aldim denemek icin gecen sene cok yogun parfumlu guzel ama yogunbi kokusu vardi afedersin cocuk altini doldursa bez kokusunu bastiriyodu ama bize iyi gelmedi sanirim parfumunun yogun olmasindan kaynakli yara yapti
incininannesi nilsmother ben bir buçuk yaşına kadar Molfix kullandım sonra arkadaşımın tavsiyesi ile bime geçtim gayet memnunum şuan 2 buçuk yaşındayız
Edacaliis1 nilsmother ben de BİM’in bezini kullanmayı düşünüyorum 2 ablamda yeğenlerime kullanıyorlar çok memnunlar 👍🏻
Eymenimmmm incininannesi himm olabilir simdi kullanmiyorum 1kere aldim dedigim gibi onunda üstünden bi sene gecti zaten simdi duzelttilerse bilemem
incininannesi Mevaninannesi21 krem çoğu bezde var canım tabi bebekler buyuyene kadar iyi marka kullanmak önemli ben 1 buçuk yaşında geçtim
nilsmother Edacaliis1 bnde iki paket aldım da eşim Bim de çalışıyor hediye kart vermişler aldım o yüzden inş iyidir ☺️
Mevaninannesi21 incininannesi He öyle büyükken kullanılır heralde ben yenidoğan için arayıştayım da o yüzden söyledim 😊
MerveDurr Mevaninannesi21 size e bebeğin bezini öneririm ben 5 numaraya kadar kullandım ama artk bebişime olmadığı için minies in 6 numarasına geçtim .şimdi iknci bebiş için tekrar E bebek bezine başlayacağım
Duygukocc nilsmother ben çok memnunum oğluma kullanıyorum birçok bezi denedim memnun kalmadım 3 numara kullanıyoruz bizde hayırlı doğumlar olsun inşallah
incininannesi Oykuaygun önceden bayağı fark farkti ama şuan fazla bı fark yok galiba diğerlerinin bmfiyayini bilmiyorum 5 numara içinde 32 tane var 30 lira diğerlerini bilmiyorum canım
Babyy1S nilsmother ben kullandım fakat pişik yaptı ve sızdırma yaptı ben memnun kalmadım bnde cevremde kullananlar memnun diye denemk istedm ama malesf pisik yaptı bizde
Gulsen4224 nilsmother ben kullanılırım çok memnunum diğer bezler pişik yaptı. Yara yaptı ama jenny Willy yapmadı 🌸
Gulsen4224 nilsmother cnm birde şöyle birşey var her bebeğin poposuna göre farkediyor kiminde prima molfik pişik yapar kimine yapmaz denemelisin 😊