Hakikitosunpasa Doktor rahim görevini yapmıyor yeter bu kadar diyor dedi.Yani bilinen bı sebebi yok aslinda.Bende anlamadım ilk iki gebeliğim gayet zamanında olsa hatta ilk oğlum 42. Haftanın sonunda açılma sancı yoktu sezaryen oldum ikincide planlı oldu.5 sene sonra 3 bebeğime hamile kaldım onda bı problem yoktu benim rahim ağzı normalinden daha uzunmuş .31. Haftada kasılma sancı rahim ağzı kisalmis durdurmadilsr.Bundada 26. Haftada başladı 29. da çok ağrım var die gittim hastanede yattım bebek dikislere baskı yapıp inceltilmiş rahim ağzına kısalmış bebek pozisyon değişince rahatladım taburcu oldum ilaçlari artırdı doktor.Agrin olursa gel dedi 1 gün sonra başladı da ben. 1 hafta ağlayarak durdum sonra dayanamadım korktum bu sefer doğum başlar die doktor artık ikimizde risk altındasınız dedi doğuma aldı.Dayanamadim 2 3 hafta daha .😔😔😔