Doya doya taşımak her anını saniyesini hissetmek istiyorum karnımda tepinişlerini yatakta dönemeyişlerimi herseyi 😄 neden böyle diyorsun diye düşündüyseniz ilk bebeğim 5 aylıkken dogdu diğeri 7 o yüzden tam anlamıyla sonlara gelmek istiyorum o son agırlık tasıma nasıl olur görmek istiyorum. İnsallah sağlıcakla geçer de alırız kucagımıza 🥰