Drycnr Merhaba kızlar Ben 25 haftamdayım rahmimde kısalma var 23 mm ama bebeğim gayet sağlıklı 680 gram sizlerde durum nasıl
ysfali06 Drycnr tam 1 hafta önce 25+3de 793 gr 33 cmdi. Rahim boyuyla ilgili doktor hiç birşey söylemedi şuana kadar benim mi sormam lazımdı acaba 🤷♀️
Gllpkr Drycnr bende 26 haftama bu gün girdim 25 haftalıkken doktora gittim 32 cm boyu 840 gr ağırlığı var demişti 🙏
Hnfmhmt Drycnr bende 24+4 üm ve serklajlıyım 23 mm baya kısalmış yat dinlen ayakta kalma canım Allah korusun
Nurr24 Drycnr oluyo canım hatta geçen gün kasık ağrısından hareket edemedim bebişin poposu aşağıda baskı yapar uzun süre ayakta kalma ağır iş yapma dedi canım
Drycnr ysfali06 ben bebeği aşağıda hissediyorum deyince baktı normalde bu haftalarda Altan muayene yok ama böyle bir şikayetin varsa söylemende fayda var yoksa eğer o zamanı gelince bakıyo zaten canım bebeğininde gayet iyi 😘
ysfali06 Drycnr geçen hafta alttan muayene etti ama şikayetim bebekle alakalı değildi. Hep karın civarımda hissediyorum bebeği. İnş birşey olmadığından söylememiştir 🤗 sağlıkla doğuralım İnş hepimiz 🌸
Drycnr Nurr24 çok korkuyorum kısalmadan dolayı erken doğum riski heran gelicek gibi hatta bazen rahmimde oynuyo gibi
Hnfmhmt Drycnr haftan ileri olduğu için gerek görmemiş olabilir ama dediğim gibi hep dinlen Allahın izniyle bişey olmaz insallah
Drycnr Nurr24 atılan dikiş zormu nasıl çokda korkuyorum herşeyden karnım ağrısa bebek geliyo sanıyorum 5 gündür psikolojim bozuldu tuvalete bile korkar oldum
Nurr24 Drycnr onu hiç bilmiyorum canım ama duyduğuma göre korkulacak bişey değil diyorlar sakin ol kendini kasma ki bebişi de kasma doktor ne derse onu yap dikkat et sadece Allaha dua et bol bol