Goncikim hayır bende önde değildi plasenta,normal doğum esnasında rahme yapıştı.Bebek çıktı plasenta düşmedi doktor beni bayltırp eliyle alacaktı ama alamadı kanama başladı ben yarıda uyandım falan kabus gibiydi kanama durmasa rahim alınacaktı..Ama ilaçlara yanıt verdim hamdolsun rahim alınmadı hayatımı da kurtardılar..Üzülme insallah hiçbir şey olmadan atlatırsın.