26Merve Deryauzm27 siz kaçta ogrenmistiniz bende 11+2 de erkek diye tahmin aldım ama içime kız doğuyor hep
ikiiPrensensAnnesi Deryauzm27 ikinci kzımda öyle oldu bendede 😂ama bn alıştım öyle durumlara bide kız hissediyorum 🙈
Deryauzm27 ikiiPrensensAnnesi bence seninki erkek ya 🥰🤭 öyle bende ikinci kizimdada aynısını yaşadım ama bunda da yaşayınca sinirim bozuldu 🤣 ama şimdi iyiyim 3 prenses annesi olucam daha ne isterim 🥰💜
Ferihan esraizmirli bana da bakar mısın doktor yan duruyor göstermiyor dedi 12 haftalık https://resmim.net/i/nShAr